ERHVERVSFLYTNING

Flytninger for virksomheder
Skal Jeres virksomhed flytte til nye lokaler, kan I med stor fordel benytte Jer af Universal Flytteforretning A/S.

Vi har stor erfaring med flytninger af større erhverv, som banker, forsikringsselskaber, kommunesammenlægninger på det nationale marked, og vi har den nødvendige ekspertise på området.

Universal Flytteforretning A/S bistår med koordineringen af det samlede forløb og planlægningen de praktiske gøremål.

Vi kommer gerne ud til et indledende flyttemøde, og hjælper Jer med at skabe et overblik over den forestående flytning, så hele processen kommer til at forløbe så effektivt og smertefrit som muligt for både virksomhed såvel som medarbejdere.

Til mødet bedes I medbringe plantegninger over det nye domicil(er).

Hjælp til ned- og udpakning
Hvis i ikke selv ønsker at hjælpe med flytningen, tilbyder vi at pakke alt inventar ned for jer, så det står klar til transporten til den nye adresse.

Vi emballerer alt på forsvarlig vis, så det når sikkert frem, og vi kan også være behjælpelige med at pakke ud, og stille på plads efter anvisninger på den nye adresse hvis det ønskes.

Ved enhver flytning vil i blive tildelt en flyttekoordinatorer der har det store overblik før, under og også efter jeres flytning.

Brug for en handyman?
I forbindelse med flytninger er der som regel en del praktiske opgaver der skal løses, og hos os har i mulighed for at få hjælp af vores dygtige og uddannede flyttemænd.

Det kan være opgaver som adskillelse, samling og montering af møbler, ophæng af reoler, billeder, whiteboards, lamper, tavler, ure mv. Vi klarer de fleste opgaver både indendørs og udendørs, og i er altid velkommen til at henvende jer med en konkret forespørgsel.

Opbevaring og lager
I nogle situationer kan der være behov for at få opbevaret inventar, det kan være i flytter til et mindre domicil og ikke har plads til det hele, eller det kan være der går en periode inden i kan overtage tilhørende bygninger.

Universal Flytteforretning A/S tilbyder opmagasinering i sikre og opvarmede lokaler, hvor i til enhver tid kan få adgang til jeres indbo.

Flyttekasser
Bestiller i en flytning ved os, tilbyder vi altid udlån af flyttekasser. Vores kasser er solide og af høj kvalitet.

Hvad koster det?
Universal Flytteforretning A/S flyttepriser er yderst konkurrencedygtige, et velrenommeret og professionelt flyttefirma som os, har priser fra 500,- kr. og opefter pr. time afhængig af størrelsen på flyttevognen, antal flyttemænd samt opgavens omfang.

Flyttekasser koster 25,- kr. ekskl. moms og flyttetæpper koster 50,- kr. ekskl. moms.

Det er vigtigt i oplyser så mange informationer som overhovedet muligt når i bestiller et tilbud, jo flere detaljer vi kender, des bedre kan vi fastlægge en pris for jer.

Universal Flytteforretning A/S tilbyder landsdækkende flytteservice til private, virksomheder og offentlige myndigheder.

God service og kvalitet behøver ikke koste en formue, søger du et billigt flyttefirma i Danmark hvad enten det er i Sønderjylland, Jylland, Nordjylland, Fyn, Sjælland, Bornholm eller Færøerne står Universal Flytteforretning A/S til rådighed.

Vi garanterer Danmarks bedste og skarpeste priser på flytning.

 

Bestil et flyttetilbud!
Udfyld vores formular det tager kun et par minutter, og du vil indenfor 24 timer modtage et godt flyttetilbud, som selvfølgelig er gratis og uforpligtende.

Bliv ringet op

Bliv ringet op og få en uforpligtende snak om din flytteopgave. Indtast navn og tlf. herunder.


Få uforpligtende tilbud